ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

سوالات متداول

سوال های متداول مشتریان فیله:

به منظور پاسخگویی دقیق به سوال های ما در مجموعه فیله به سوال های متداول و پرتکرار شما پاسخ خواهیم داد.

  • سوال: چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

پاسخ: تا 24 ساعت قبل از دریافت سفارش خود، با پشتیبانی فیله تماس بگیرید این کار رو برایتان به‌راحتی انجام می‌دهند.

  • سوال: چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

پاسخ: هنگام سفارش ” اطلاع‌رسانی توسط پیامک” را فعال کنید تا از مراحل وضعیت سفارش خودتان باخبر شوید. هم‌چنین می‌توانید با پشتیبانی فیله تماس بگیرید.

  • سوال: چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم ؟ 

پاسخ: سفارشتان با پیک مخصوص در منزلتان تحویل داده می‌شود.

  • سوال: بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟ 

پاسخ: در مرحله پایانی ثبت سفارشتان، روز و ساعت موردنظر را انتخاب می‌کنید و همان زمان انتخابی تحویل می‌گیرید.

  • سوال: چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس و زمان ارسال را ویرایش کنم؟

پاسخ: علاوه بر تماس با پشتیبانی فیله، می‌توانید به شماره‌ی واتساپ فیله آدرس و زمان خود را اطلاع دهید.

  • سوال: در صورت بروز تاخیر در تامین کالا چطور اطلاع رسانی صورت میگیرد؟ 

پاسخ: با پیامک یا تماس از پشتیبانی فیله حتماً اطلاع‌رسانی می‌شود.

  • سوال: چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟

پاسخ: در قسمت “تماس با ما” می‌توانید اطلاعات تماس ما را مشاهده کنید. راه‌های ارتباطی ما علاوه بر تلفن ثابت، موبایل، واتساپ و اینستاگرام هم هستند.

  • سوال: شرایط خرید و بازگرداندن کالا؟

پاسخ: برای خرید که شرطی نداریم. ولی در صورت عدم رضایت از کیفیت محصول می‌توانید بدون هیچ نگرانی آن را مرجوع کنید.

  • سوال: در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

پاسخ: در صورت عدم رضایت از کیفیت محصول‌های ارسال‌شده می‌توانید با هماهنگی پشتیبانی فیله آن را مرجوع کنید.

  • سوال: میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

پاسخ: علاوه بر پول نقد، می‌توانید از دستگاه کارت‌خوان ما استفاده کنید.

  • سوال: چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟ 

پاسخ: از طریق تماس با پشتیبانی سایت فیله و یا ارسال پیام در واتس آپ می‌توانید فیله را در جریان مرجوعی محصول خود و علت آن بگذارید .

  • سوال: روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

پاسخ: بعد از درخواست مرجوعی، پیک فیله در محل حاضر می‌شود و محصول را مرجوع می‌کند و یا آن را با محصول موردنظر مشتری جایگزین می‌کند.

  • سوال: چطور میتوانم بدون برقراری تماس ، درخواست مرجوعی کالای خریداری شده را اعلام کنم؟

پاسخ: می‌توانید از طریق واتس آپ درخواست خود را ارسال کنید

  • سوال: آیا کالاهای گوشتی در سرتا سر ایران ارسال میشود؟

پاسخ: محصولات فیله فعلاً در شهر تهران ارسال می‌شود. البته برای کرج هم یک روز در هفته (دوشنبه‌ها) ارسال داریم.

  • سوال: آدرس جهت مرجوعی؟ 

پاسخ: مرجوع کردن محصول از درب منزل مشتری توسط پیک فیله می‌باشد و احتیاجی نیست مشتری خود کالا را ارسال کند .

  • سوال: محصولات یخ زده هستند؟

پاسخ: تمامی محصولات فیله، تازه و گرم هستند. و محصول یخ‌زده نداریم. علت محبوبیت ما هم همین است!

  • سوال: محصولات کشتار روز هستند؟

پاسخ: بله. تمامی محصولات از کشتار روز و طبق نظر مشتری آماده می‌شود. تازه‌ترین محصولات در فیله است!

  • سوال: مجوز از چه سازمان و وزارت خانه ای؟

پاسخ: مجوز از سازمان دامپزشکی برای سلامت محصولات داریم. و برای فروش اینترنتی هم ای نماد داریم!

  • سوال: ارسال با چه پیکی هست؟

پاسخ: ارسال محصولات با پیک مخصوص فیله هست. و گوشت‌ها خنک به دست مشتری می‌رسد.

  • سوال: هزینه ارسال؟

پاسخ: ارسال رایگان است.

  • سوال: ضایعات دارد؟

پاسخ: بعد از تمییز کردن و آماده‌سازی محصولات ، به درخواست مشتری، ضایعات آن می‌تواند برایشان ارسال شود. این گزینه را در هنگام سفارش در سایت باید فعال کنید

 

 

  1. فیله در روز تولد مشتریان خود برای آن‌ها تخفیف ویژه‌ای در نظر دارد
  2. در صورت خواست مشتری، سس جوجه‌کباب برایشان جداگانه فرستاده می‌شود.
  3.  استیک‌های فیله توسط دستگاه مخصوص آماده می‌شود که پخت آن‌ها را بسیار راحت می‌کند.
  4.  تخفیف‌های فیله در اینستاگرام آن اعلام می شود و از طریق پیامک به مشتریان خود یادآوری می‌شود.

 

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader